DiaMedica w dobie pandemii SARS-COV2

Nasza firma nie jest oderwana od otaczającej ją rzeczywistości. Tak samo, jak każde przedsiębiorstwo w Polsce, podlegamy zmianom, restrykcjom i ograniczeniom. Mamy jednak pełną świadomość odpowiedzialności, jaka na nas ciąży w tych trudnych dniach.

Postanowiliśmy się podzielić z  naszymi klientami naszymi uwagami i przedstawić kroki, jakie podjęliśmy.

Należy podzielić je na dwie osobne grupy:

1.    Działania podjęte wewnątrz przedsiębiorstwa

2.    Działania podjęte wobec naszych klientów

1.    Działania podjęte wewnątrz przedsiębiorstwa

Z pewną niekłamaną dumą musimy się pochwalić, że ograniczenia i działania ochronne podjęte u nas, wyprzedzały o kilka dni ogłaszane przez GIS i MZ.

Wprowadziliśmy rotacyjną pracę naszym pracownikom, dzięki czemu jednorazowo w biurze i magazynie nie ma więcej, niż 2 osoby. Jest to dla nas duże utrudnienie, dla pracowników obciążenie, lecz są oni dla nas największym dobrem i taką decyzję podjęliśmy.

Środki ochronne dla pracowników są w naszym biurze od samego początku epidemii. Zapewniliśmy zatrudnienie naszym pracownikom bez względu na obecne i przyszłe okoliczności. Jesteśmy wszyscy "na jednym wózku" i na nim będziemy "jechać dalej".

Kurierzy DHL i innych firm są obsługiwani z zachowaniem najwyższych norm i standardów bezpieczeństwa. Praktycznie brak jest kontaktu i możliwości transmisji zakażenia. I oby tak było nadal.

2.    Działania podjęte wobec naszych klientów

W zakresie obsługi naszych Klientów także dokonaliśmy kilku zmian.

Niestety, musieliśmy zamknąć sprzedaż stacjonarną w naszym sklepie w Lesznie. Przynajmniej do czasu unormowania sytuacji epidemicznej w kraju.

Utrzymaliśmy ceny najbardziej potrzebnych towarów w okresie pandemii - termometrów, pulsoksymetrów, nebulizatorów. Praktycznie wszystkie zostały sprzedane po dotychczasowych cenach. Nieznaczne wahania cen związane były jedynie ze zmianą kursu Euro, lecz nie miały znaczenia praktycznego w procesie sprzedaży dla klienta końcowego.

Staramy się jak najszybciej sprowadzić od producentów w/w przedmioty, lecz nie wszystkie będą dostępne w najbliższych miesiącach. Producenci termometrów bezdotykowych zwiększyli cenę o 400-500% (!) i nie będziemy uczestniczyli w orgii cenowej, spekulacji na zdrowiu.

Jesteśmy na etapie oczekiwania na realizację zamówienia na pulsoksymetry Yonker, tak bardzo cenionych przez naszych klientów i ich cena może się nieznacznie zwiększyć w związku ze zmianą kursu Euro i kilkunastoprocentowym zwiększeniem cen nabycia. Nie będzie to jednak problem.

Mamy nadal zagwarantowane dostawy z terenu USA i EU, przynajmniej na dzień dzisiejszy.
Nie planujemy żadnych znaczących regulacji cenowych.

Dopóki istnieje możliwość prowadzenia działalności w naszym sklepie i dopóki firmy kurierskie także prowadzą działalność, nie będzie problemów z dostawami na dotychczasowych zasadach.

Sprzęt medyczny, jaki posiadamy w ofercie jest wolny od zagrożeń epidemicznych ze względu na fakt, że w magazynie przebywa wystarczająco długo, aby jakiekolwiek potencjalne drobnoustroje wyeliminować. Do nas dostarczany jest także w sposób uniemożliwiający jego kontaminację.

Staramy się więc być firmą odpowiedzialną społecznie w tych trudnych czasach i z wdzięcznością czytamy miłe słowa o naszym podejściu do klienta i sposobie działania.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Zamknij
pixel